dinsdag 16 oktober 2012

GUHL Prachting Lang shampoo & conditioner


Nu mijn haar langer aan het worden is, wilde ik een andere shampoo uit proberen voor lang haar. Ik had een tijdje geleden een testertje gekregen van een shampoo van GUHL voor lang haar, en ik besloot om de full size producten te kopen. Mijn haar is inmiddels VEEL langer dan in mijn laatste haar update (lees hier) en daarom heeft het ook meer zorg nodig. Lees snel verder als je wilt weten wat ik van deze producten vind!


Allereerst de shampoo. Er zit aloë vera en citroengras in, twee van mijn favoriete ingrediënten. Het ruikt ook super lekker, en de geur blijft ook een tijdje in je haar zitten. Deze shampoo maakt je lange haargezond en glanzend. En dit is waar, althans bij mij. Ik ben volgens mij nog nooit zo blij geweest met een shampoo. Ik wissel deze shampoo vaak af met een nieuwe variant van Aussie, waar ik binnenkort ook nog een review over ga schrijven. Zo raakt mijn haar niet snel gewend aan een shampoo, waardoor hij optimaal blijft presteren!


Conditioner, ik kan niet zonder! Het maakt mijn haar glad en het ruikt lekker! Deze conditioner (in combinatie met de shampoo) zorgt voor herstelde punten, maakt je haar zijdezacht en maakt het makkelijk doorkambaar zonder het te verzwaren. Punten die echt heel erg belangrijk zijn voor lang haar, je wilt natuurlijk niet maar blijven kammen om die klitten eruit te krijgen.


Mijn hele haarlengte staat nu niet op de foto, maar het is nu ook in zijn natuurlijke staat (gekruld) en als ik het stijl is het natuurlijk ook weer langer. Wellicht maak ik binnenkort wel weer een haar update. Mijn haar glanst en blijft langer vetvrij. Ik ben erg tevreden over deze shampoo & conditioner. In deze lijn heb je ook nog twee haarverzoringsproducten, maar ik besloot die niet te kopen omdat ik niet gelijk zoveel geld wilde uitgeven.

GUHL Prachtig Lang shampoo & conditioner zijn te koop bij de Etos voor €6,09

Welke shampoo en conditioner staan bij jou op nummer 1?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten