zaterdag 1 september 2012

My new boots!


Hallo iedereen! Gisteren ben ik met mijn moeder naar de stad geweest omdat ik wat dingetjes moest halen voor school, en net toen we op het punt stonden om naar huis te gaan wilde mijn moeder eventjes gaan kijken bij de Bristol. Ik weet niet waarom maar ik heb een hele lange tijd iets gehad tegen de Bristol, ik wilde er niet eens naar binnen! Dus besloot ik om gewoon serieus te gaan kijken naar schoenen, en toen vond ik een geweldig paar laarsjes! Ik blog er nu eventjes snel over omdat het een nieuw collectie is, en bij de Bristol in Gorinchem waren er niet veel meer op voorraad, en werden er ook niet veel meer ingedeeld!


Het zijn rode enkellaarsjes, van nep leer. Aan de achterkant zitten, zoals je ziet, strikjes. Ze lopen wel een beetje smal aan de voorkant, dus als je platvoeten hebt dan passen deze laarsjes waarschijnlijk niet. (Ik zit er net tegenaan, maar ze lopen nog wel lekker!) Ze zijn in het beige, zwart en natuurlijk in het rood.


Aan de binnenkant is het geruit, en er is een mogelijkheid om het bovenste gedeelte van de laarsjes om te vouwen, dus dan zie je het patroontje. Zelf draag ik ze gewoon omhoog, en dan de achterste flapjes een beetje naar beneden gevouwen. Deze leuke laarsjes zijn €34,99 bij de Bristol.

Wat vind jij van deze laarsjes, en hoe zou jij ze dragen? ps; Happy September!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten