dinsdag 3 juli 2012

Skin79 Super+ BB cream


Hallo iedereen! Vandaag ga ik het met jullie hebben over de Skin79 Super+ Beblesh Balm Triple Function. Wow, wat een lange naam! Ik noem hem maar even Super+ BB Cream, haha. Ik zag deze BB cream op de webshop van BBCreamShop. Ik ken veel mensen die de Hot Pink in hun bezit hebben, maar toen ik zag dat de oranje versie een verbeterde formule had, besloot ik toch deze te kopen. Ik ga jullie in deze blogpost vertellen wat ik ervan vond :)

Disclaimer: Ik kende de site van BB Cream Shop nog niet, ik ben niet gevraagd om iets te kopen en te reviewen. Ik heb deze BB cream gekocht van mijn eigen geld en wat ik in deze blogpost zeg is mijn eigen mening.


Laten we het hebben over de verpakking. TOTALLY MY STYLE! Ik vind het echt heel erg mooi. Sowieso houd ik van Koreaanse Cosmetica verpakkingen, want ja: Skin79 is een Koreaans merk. Ik kende dit merk al wel, maar had er nog nooit iets van besteld. Ik zocht een BB cream voor als ik op vakantie ga, omdat ik dan niet echt zin heb om elke keer foundation op te doen.

Er zit een handig pompje op de verpakking, die (zoals je ziet op de foto) wel vies kan worden. Maar dat veeg je gewoon snel weg. Als je pompt komt er best veel product uit, dus je moet niet te ver doordrukken. Een klein beetje is al meer dan genoeg! En stel dat je niet genoeg hebt, kan je altijd nog wat meer pompen, da's handiger dan verspillen!

Het fijnste aan deze BB cream is dat er SPF 50+ inzit en PA+++. PA+++ betekend dat je 3x meer beschermd bent tegen UV straling, wat voor mijn lichte huid erg handig is!
Het zorgt er ook voor dat rimpeltjes fijner worden, en er zitten whitening bestanddelen in, wat inhoud dat de huid wat egaler en frisser word.


Hier zie je de BB cream aangebracht op mijn gezicht. De kleur is nét iets te donker, en dat is een minpuntje: de BB cream is maar in 1 kleur. Nu zie je het bij mij niet heel erg, maar mijn nek is heel erg licht vergeleken met mijn huid, en deze BB cream maakt dat iets meer zichtbaar. Maar zoals je ziet op de foto's ziet het er erg natuurlijk uit, geen vlekjes of iets, mijn gezicht is ook niet zo rood meer als zonder foundation of BB cream.

Zelf ben ik heel erg tevreden over deze BB cream, en ik ben dan ook vastberaden om deze te gaan gebruiken als ik op vakantie ga :)

Deze BB Cream is te koop op BBCreamShop.eu voor €20,49

1 opmerking: