vrijdag 8 juni 2012

Bdellium Tools Review


Vandaag een korte review over 3 Bdellium Tools brushes die ik onlangs heb besteld bij BoozyShop. Ik heb een Duet-Fiber brush gekocht, een grote powder brush en een slanted contour brush. Ik gebruik deze brushes nu al een tijdje en ik ben er heel erg blij mee. Ze zijn super zacht, je kan ze makkelijk schoonmaken en ze brengen natuurlijk ook goed aan.



Bdellium Tools is een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Ik heb gekozen voor de groene kwasten omdat ik ze mooi vind, maar het blijkt ook nog eens dat ze gemaakt zijn van eco-friendly materialen.
Ook zijn ze 100% cruelty free, wat inhoud dat er niks getest of gemaakt is op/van dieren, ook zijn ze hypoallergeen. Erg interresant, al zeg ik het zelf.

Ik ben van plan om nog meer brushes te kopen van dit merk, en dan horen jullie het vanzelf wel :)

Kende jij dit merk Bdellium Tools al?

1 opmerking: