maandag 21 mei 2012

Bestelling Boozyshop



Hallo iedereen! Ik ben een tijdje weer afwezig geweest omdat het niet zo goed ging hier, binnenkort een personal update hierover! Nu eerst over de bestelling die ik net heb geplaatst bij BoozyShop. Ik ben namenlijk mijn beauty spulletjes aan het upgraden. Op mijn Instagram account (@inyoungism) of op mijn Twitter account konden jullie al foto's zien dat mijn make-up aan het uitzoeken was. Nu heb ik best veel weggegooid en ik heb dingen opgeschreven die ik nog wilde bestellen, zoals nieuwe brushes en een nieuwe blush! En dat heb ik dus gedaan.

Ik ben twee brushes gekocht van Bdellium Tools, namenlijk de 980 Powder Brush en de 953 Duet Fiber Foundation Brush. Dit omdat ik nog geen flat-top foundation kwast had, en mijn eigen powder brush begon een klein beetje haaruitval te krijgen. Nu zag ik bij BoozyShop deze ongelofelijk leuke groene kwasten (die ook in het geel verkrijgbaar zijn, maar dan zijn ze iets duurder). De 980 brush kost €14,95 en de 953 brush €12,95. Ze prijzen vind ik best meevallen, en ik heb gehoord dat ze best goede kwaliteit zijn, dus ik hoop dat ik er ook tevreden mee zal zijn!

Ik ben van plan om meerdere brushes van Bdellium te kopen. Op mijn wishlist staat nu sowieso de 942 Slanted Contour Brush, maar dan werd het totaal bedrag toch wel een beetje prijzig.

En dan de blush van Sleek. Deze blush kost €5,95 en ik kocht de kleur Pixie Pink, wat een fel roze kleur zou moeten zijn. Ik ben benieuwd, want ik hoor toch altijd wel dat de blushes van Sleek van zeer goede kwaliteit zijn. Ik zat nog te twijfelen tussen Pixie Pink en Life's a Peach, en daarom heb ik Life's a Peach ook maar aan mijn wishlist toegevoegd voor volgende maand.

Ik probeer namenlijk een beetje geld te sparen zodat ik OOIT kan beginnen met rijlessen, wat ik toch wel graag wil. En daarom koop ik alleen maar dingen die ik ECHT nodig heb. Dit was niet echt noodzakelijk maar meer een update, maar toch, haha.

Bedankt voor het lezen en jullie zullen over een paar dagen horen wat ik vind van mijn bestelde producten.

Heb jij welleens gehoord van Bdellium Tools?

1 opmerking: