zondag 22 april 2012

NYX Cosmetics Lipproducten


Het is weer een hele tijd geleden, ik had namenlijk een probleem bij het uploaden van foto's op mijn blog. Allemaal opgelost dus ik ga weer lekker verder! Vandaag een blogpost over 4 NYX lipproducten die ik heb besteld  bij BoozyShop.nl. Ik kocht twee Slim Lipliner lippencils en twee Round Lipsticks. Lees snel verder als je wilt weten wat ik ervan vind :)


Ik begin met de lipliners. Toen ik op internet keek naar de kleuren zag ik een ontzettend mooie, fel paarse lipliner genaamd SPL808. DIE MOEST IK HEBBEN! Helaas toen ik hem had ontvangen was hij donkerbruin/paars. Het leek totaal niet op de lipliner die ik wilde. Ook kocht ik SPL824, een mooie oranje kleur. Gelukkig klopte die kleur wel. Wel een beetje jammer dat de kleur die ze aangeven bij de lipliners niet altijd klopt. Ik betaalde per lipliner €2,49 en dat vind ik een goed prijsje. De lipliners brengen goed aan, vooral de oranje.


Zoals ik vertelde kocht ik ook nog twee lipsticks, hierboven zie je de kleur Gem, die naar mijn mening ook niet lijkt op de kleur die ik heb uitgekozen. Bij lipsticks gebeurt dit vaak, dus ik zag het wel aankomen. Al met al vind ik het toch een mooie kleur, alleen vind ik hem moeilijk te combineren bij dingen. Het is toch niet helemaal mijn smaak.


Hier zie je de kleur Eros, op internet was het meer een koraal roze kleur, maar het is gewoon een rode lipstick met een beetje oranje erin. Erg jammer, want Eros leek me een ontzettend mooie kleur! De lipsticks brengen goed aan, maar blijven niet heel erg lang zitten. De verpakking van NYX vind ik trouwens wel heel erg mooi. Ik kocht deze lipsticks voor €2,75.

Toch ben ik erg benieuwd naar de andere kleuren van NYX, en ben ik toch van plan meer lipsticks te bestellen bij BoozyShop.nl. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Mooie kleurtjes
    ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen