woensdag 7 december 2011

Dove Reinigingsmelk

Onlangs zocht ik een nieuwe reinigingsmelk, en zag ik opeens deze van Dove staan. Totaal verrast, want ik had hem nog nooit eerder gezien, laat staan wat over gelezen. Dus ik besloot hem te kopen voor €3,95 en ik ben zeker niet teleurgesteld!



Het heeft wel een rare substantie, het voelt meer als een dagcrème dan een reinigingsmelk (want daar zit enig verschil in) maar het maakt wel super goed schoon. Het voelt zeer fris en laat mijn huid lekker schoon en dus ook fris achter.




Alles wat je over het product wilt weten staat achterop, ook erg fijn. Ik heb deze reinigingsmelk gekocht bij de Etos, maar het verbaasd me niks als het ergens anders ook verkrijgbaar is. Hebben jullie al eerder van deze reiningsmelk gehoord? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten