donderdag 1 december 2011

Bestelling HCH

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een tijdje geleden iets besteld bij HetCosmeticaHuis.nl en sinds gisteren heb ik alles binnen. Nu zul je wel denken "zo lang?!" maar nee, ik kreeg mijn bestelling na 2 dagen maar één item was niet op voorraad, die heb ik gisteren ontvangen dus tijd voor een blogje!


Dit is alles wat ik heb besteld. Ik wil nog een aparte blogpost maken over de nagellakjes van Ciaté, dus die zal ik niet beschrijven in deze blog. Ik heb nog een nagellakje gekocht van The Makeup Studio en een concealer van hetzelfde merk voor  €9,90.



Ik gebruik de concealer nu dagelijks. In de beschrijving staat "Deze Concealer is perfect te gebruiken voor het camoufleren van de zone onder de ogen, het corrigeren van schaduwen en het opheffen van kleurverschillen. " En ik ben het hier opzich mee eens. Ik gebruik het voornamenlijk voor de donkere kringen onder mijn ogen en daar werkt het prima, op mijn puistjes werkt het iets minder, waarschijnlijk omdat mijn huid daar wat vetter word. Hij brengt makkelijk aan en blend heel erg makkelijk. Er zijn 8 verschillende kleuren waar je uit kan kiezen. Ik heb kleur 1 gekozen. Voor 1 heb je ook nog L1 en L2, dat zijn hele lichte kleuren. Dan heb je ook nog 2, 3 en 4. En Groen en oranje kan natuurlijk niet ontbreken. Ruim keus voor iedereen dus!



 Dit lakje van MUS is echt perfect. Het brengt erg goed aan en blijft goed zitten, dat voor €9,90. De lakjes hebben geen naam maar een cijfer. Dit is nummer 19. Het lijkt heel erg donker en poep-kleurig op de foto maar in real life is het veel mooier. Kon helaas niet echt goede foto's maken.



Met flits en zonder flits zie je duidelijk een verschil. Als ik ooit een goede foto kan maken van mijn nagels post ik het gelijk. Ik kreeg alles netjes ingepakt in papiertjes en in een grote beschermende envelop. Alles was intackt en ik was niet ontevreden. Het nagellakje van MUS was dus niet in stock dus die stuurde ze later op, zonder verdere kosten voor mij. Dat is nog eens service! Verder vind ik de prijzen op de site wel duur, maar ik kan ermee leven, aangezien het professionele make-up is. Ik ben zeker van plan nog eens te gaan bestellen bij HCH. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

1 opmerking: